Zapraszamy na warsztaty oraz konsultacje indywidualne dla rodziców w zakresie bezpiecznego noszenia dzieci w chustach.
Spotkania prowadzi doradca noszenia – szkoły noszenia ClauWi®.
Rodzice biorący udział
w warsztatach lub konsultacjach nie muszą mieć swoich chust.
Celem warsztatów i konsultacji jest dobranie właściwej chusty oraz odpowiedniego wiązania do dziecka
i rodzica, a także nauka samego wiązania.
W trakcie spotkania rodzice poznają zalety noszenia dziecka
w chuście.
W naszej ofercie znajdują się warsztaty:
-
dla rodziców - niemowlęcy masaż Shantala (dla przyszłych lub obecnych rodziców),
czy moje dziecko ma zaburzenia integracji sensorycznej?,
szkoła rodzenia Radosny Brzuszek,
warsztaty i konsultacje na temat noszenia dzieci w chustach "Chustonoszenie”,
karmienie dzieci w aspekcie logopedycznym,
BLW – bo lubimy wszystko,
"Zmysł dotyku (warsztaty hand made "Drewniane memo dotykowe”
-
dla nauczycieli - "Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej w grupie przedszkolnej”,
przekraczanie linii środkowej ciała,
podstawy wiedzy o neurorozwoju
-
dla dzieci - BLW – bo lubimy wszystko,
warsztaty dla dzieci "Barwy Świata”
-
dla logopedów - nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci,
nadmierne ślinienie się - techniki terapeutyczne,
podstawy wiedzy o neurorozwoju,
karmienie dziecka w aspekcie logopedycznym,
czynniki ograniczające umiejętności motoryczne jamy ustnej,
przekraczanie linii środkowej ciała- w przygotowaniu
Logopedzi Centrum Terapii Logop pracują na pomocach amerykańskich firm ARK Therapeutic
i TALKTOOLS.
Prowadzimy terapię pozycji oralnej OPT wg programu Sary Rosenfeld Johnson.
Prowadzimy terapię metodą integracji sensorycznej, która jest wykorzystywana
w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
i wczesnoszkolnym. Terapia integracji sensorycznej jest dla osób
z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego, jednak biorąc pod uwagę szczególne potrzeby rozwojowe
i terapeutyczne, jest wykorzystywana jako metoda wspomagająca
u dzieci:
z ADHD, ADD,
z mózgowym porażeniem dziecięcym,
z trudnościami
w nauce (dysleksja, dysgrafia, dysortografia),
z autyzmem,
z zespołem Downa,
z zespołem FAS,
z niepełnosprawnością intelektualną,
z dysfunkcjami rozwojowymi.